Brr.

Just nu vill jag helst ha på mig ytterkläder och gå ut, jag på mig byxor och ett linne och fryser armarna av mig.
Ja jag är lite frusen av mig :) Jag ska dricka upp mitt kaffe och sen dra och hämta paket, nästan de sista julklapparna :)

Jag måste säga att jag är grymt bra som är i sån god tid med julklapparna. De sista är till min syster och hennes karl, vet precis vad de ska få så det kommer gå som smort, kanske köper den i morgon så jag blir helt färdig sen!
Kan ju säga att jag har hittat det bästa till två fyrabarnsföräldrar, kan ni gissa vad?


Kommentarer
Postat av: Anonym

- näe :(! det snöade lite igår men allt har försvunnit! kram!

2011-12-06 @ 12:11:22
URL: http://ILROMANISTA.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0