Helvete!

Jag skämms så in i helvete nu änna xD
Jessica pillar design och visar mig en header hon har gjort,
jag tycker den är jättefin men säger att det ju är fel katt på bild :O
Hade ju en annan katt innan Shiwa kom hit.

Nu var det så att hon visade mig hela bilden på katten och det visar sig att HON hade RÄTT och JAG hade FEL!
OM MIN KATT!!! Ja, de är förbannat lika i ansiktet, speciellt om man inte ser hela ansiktena :P










Nu ska vi se, kan du se vilken katt som är vilken? Två av bilderna jag hittade hade lite för kalla färger då de var tagna av min gamla mobil. Puss haj!

Kommentarer
Postat av: JessiCa

Hahaha, vi fick ju oss några goa skratt under kvällen iallafall haha! Och det där med din FB-status, man såg riktigt framför sig när du sitter och tittar på "På smällen" och börjar fundera och är illa tvungen att fråga på FB hahaha! Ännuroligare när din fråga "svettas han mycket? :/" kom upp hahaha!

2011-12-16 @ 20:36:50
URL: http://stroonger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0