Idag är en

sån dag då jag känner för att rensa. Så jag rensar bland mina facebookvänner. Det känns alltid lika bra efteråt :)

Varför ska jag vara vän med människor från grundskolan som jag inte ens umgicks med då och inte pratar med nu ? Bara för att samla vänner? Nja :)

På jobbet gick det bra, blev tjeffs men inget jag var inblandad i, skönt! :)
Fick som sagt inte in någon bild förut, får väl ta och testa igen,
för hur kul är det med en blogg utan bilder/med gamla bilder?
Bilden gör texten roligare att läsa. Typ ;P


Jag var inne på H&M efter jobbet och fyndade fler jeans, 100kr kostar dem nu ;)
Köpte ett par igår, två par idag. Awesome!


Kommentarer
Postat av: Lindita <3

Sv; Jaha...gud, det är så jobbigt med tinnitus!! Jag brukar få det ibland faktiskt, fast inte alls ofta :( Usch så jobbigt, testat med att ha lugn musik när du lägger dig? Sägs att man inte "hör" tinnitus lika mycket då. Värt att försöka!

2011-12-20 @ 23:02:02
URL: http://linditas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0