Min dag idag.

Idag vaknade jag runt halv nio, gick upp och åt lite frukost och sen drog jag till gymmet och tillbringade två och en halv timme där, gött som fan. Måste tacka Frida ännu en gång för att hon är så grymt bra på att följa med mig så att jag går dit xD Och självklart för att hon hjälper mig med hur man gör med maskinerna då jag ofta inte ens kan se vad de ska vara bra för ;)

Nu börjar min extra träningsvärk komma igång, fortfarande träningsvärk sen i tisdags.
Det är faktiskt skönt om nåt, då vet man att man har gjort något :)


När jag kom hem från träningen slängde jag i mig en kopp kaffe och sen drog jag och lillebror till stan och mötte min tjockisvän Madde. Tro nu inte att jag menar något elakt eller så när jag kallar henne tjockis,
hon är gravid i femte månaden nämligen. Därför FÅR jag kalla henne tjockis <3

Jag hittade massa onödiga kläder. Nädå, Cubus hade megarea på underkläder så köpte lite där,
hm hade snygga träningskläder så blev lite där sen minns jag knappt mer. Jo visst fan, köpte nyårskläder med!

Nyår firas med Frida, Annelie och Emelie :) God mat, skojiga spel, bra musik och god alkohol ;)
wihoo, snart är det dags!

Kommentarer
Postat av: emmi

- åh tack söt!

2011-12-29 @ 21:37:12
URL: http://fashiontwisted.com
Postat av: Anonym

söt blogg! :)

2011-12-29 @ 23:51:25
URL: http://nnataliedaniel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0