Oh my.

I morgon LÄR jag ha träningsvärk. Både jag och Frida var trötta, men vi kämpade på bra!
Jag SPRANG på sånt där band ni vet, går fort annars men nu jävlar.
Jag hatar att springa och springer endast om jag riskerar att missa bussen, så det var stort för mig :)

Testade på Crosstrainern för första gången, det sista jag gjorde bland maskinerna,
faan vad jobbig den var, pust och stön. Tio min var nästan för lång tid där alltså.
Kanske skulle börja där nästa gång så man inte är utpumpad när man går på den ;)

Väldanst kul är det att jag adrig tränat frivilligt innan, idag tränade jag frivilligt med träningsvärk,
tycker om att ha med Frida som pushar på lite, annars hade jag ju aldrig kommit iväg ;)
(Hästar och ridning ser jag inte som träning utan hobby:P)
Ridning ger något jag inte har nu, jävligt bra balans, det är något jag saknar :(





Jag ser fram emot morgondagen, mina übersvettluktande träningskläder ska tvättas ;D

Näe men efter tvätten ska jag träffa...Någon ;)
Denna någon har föreslagit Äta mat, Fika, Kika film och Ta en promenad. Awesome att jag får välja ;)
Kan ju ta allt på samma dag, vi har ju trots allt så gott som hela dagen på oss :D






Erkänn jag har en vacker fjortispose ;)

Saknar för övrigt min mössa, och har inte en aning om var den är :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0