Pengar, Money..MONEEY

Varför är alla så giriga? Jag ska jobba på julafton, några timmar bara för att jag vet hur mysigt det är där på storhelger och för då slipper jag fightas med familjen om var jag ska vara :P

På Facebook skriver folk typ "wooo, ska jobba hela julhelgen!! Money money!!! "
Sen börjar alla diskutera hur många timmar de får jobba och shit vad mycket de kommer tjäna.
Varför handlar hela detta samhället om pengar?

Jag ska jobba för jag ser mina brukare och arbetskamrater som en andra familj,
jag älskar mitt jobb. Visst tjänar man pengar på det då det är OB osv men det spelar väl ingen roll?

Bara jag som verkligen tycker om att jobba/tycker om mitt jobb, nu för tiden?

Kommentarer
Postat av: kajsa

sv: tack så mycket :D

din blogg är jättefin!

2011-12-06 @ 21:57:28
URL: http://kkajsajohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0