Scoobiidoo

Vilken dag :) Jag började dagen med att möta Frida utanför Systembolaget när de öppnade kl 10.
Vi skulle inte sitta med alkisarna, jag lovar ;)

Alkhol inför nyår inhandlades. Roligast var när expiditen undrade om vi inte skulle ha någon kasse,
eller om vi skulle ta en låda..
Nej tack sa vi, vi har med Dramaten..

Jag kände mig sen rätt gammal då hon blev lite chockad och sa att unga tjejer som oss inte brukar ha såna ;)
MEN! Ska man handla alkohol till fyra pers är det bra om man kan rulla hem allt på hjul,
blir så himla tungt annars..
Så jag tackar min farmor för käre Dramaten som räddade oss idag!

När det var färdigt var det dags att städa hemma, har ju liksom förnyat lägenheten..
Har fått undan det mesta så det känns bättre, har dock fortfarande gamla tvn och tvhyllan inknökat i lägenheten så ligger prylar ÖVERALLT! Någon som behöver tv och tvhylla? Bara att komma och hämta...

Nu inväntar jag morgondagen, det ska bli så himla roligt! Ska äta lite och sen lägga mig, hoppas jag kan sova ganska länge, så jag orkar med natten :) Nyår firas hos Frida! <3


Kommentarer
Postat av: Danijela

Vad ska ni hitta på hos din tjejkompis, imorgon då? Hoppas ni inväntar det nya året med massor av roligt, iallafall! :-D



Sv; Ja, högt tempo då blir det fart med städningen, så sant så! Roligt att dansa också, döh ;-)

2011-12-31 @ 01:28:17
URL: http://ddaniiellaa.blogg.se/
Postat av: Frida

Vi använde dramaten när vi handlade maten också. Perfekt, tack för lånet! Kommer bli en bra dag idag =)

2011-12-31 @ 10:19:08
Postat av: M

fin blogg!

2011-12-31 @ 13:12:53
URL: http://peltola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0