Wihoo.

I lördags var jag ute och drack öl (och Gin&Juice och Rom&Cola) tänka sig vad man kan dricka efter ett par goda öl.. :P 

Jag träffade en tjej jag inte sett på ett år, för ett år sen röjde vi som fan och dansade loss på chalmers xD 
Det var så kul att träffa henne :D Helt plötsligt stod det en karl och tittade på mig precis som om han kände mig så jag var tvungen att gå fram till honom :P Fick då höra att jag är söt, till och med sötare än modellen jag var med xD Jag blev lite paff men aa... Han var skojig. Jag gissade hans ålder och jag gissade FEL! Innan jag gick fick jag en puss och han fick mitt nummer. Han var full och skickade fyra desperata fyllesms precis som han sa att han skulle göra :P 

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen ta en dusch för sen ska jag till jobbet :)

Puss på er 

Kommentarer
Postat av: JessiCa

Hehe ja! Räknade med att du skulle svara på det så jag hade blivit besviken om jag inte fått något från dig haha :P Irriterande bara med folk som inte vågar skriva att dom läser... Jag har runt 10 läsare trots ingen uppdatering alls på flera dagar, sedan har jag en jävla massa läsare när jag väl uppdaterat men ingen som kommenterar haha :P

2011-12-05 @ 14:52:23
URL: http://stroonger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0