Fars dag.

Jag var hos mor min tors-sön och därför hade jag katterna med mig och det innebär att mamma får hämta och lämna oss. Igår när hon körde oss hem åkte vi förbi för att tända ett ljus för morfar på hans dag. Allra bästa morfar. Jag är stolt över mig själv för igår var första gången jag kunde gå till graven utan att bryta ihop. Kunde tänka på våra minnen och vara glad åt dem. Det är något jag inte kunnat göra innan.
Minns en gång då mamma och hennes vän skulle kolla på gamla bilder och jag också ville kolla.
Mamma sa till mig att jag inte skulle fixa det då jag inte tagit mig igenom sorgen. Jag brydde mig inte om vad hon sa, men rätt hade hon. Morfar var mitt allt. Så enkelt är det.

Igår räknade jag ut att det har gått femton år. Det är helt sjukt.
Det har gått så lång tid och ändå känns det som igår.



När vi var färdiga där så åkte vi till min pappa. Köpte god choklad till honom! :)
Pappa är nämligen något av en godisgris :D

Vi diskuterade körkort och han sa att jag ska få övningsköra med honom!!
Han har aldrig låtit någon övningsköra med honom innan så det är änna rätt grymt :D

<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0