WellWellWell...

Ni kanske undrar vad jag gör egentligen. Ja, bloggen har jag ju uppenbarligen inte haft tid med :P

Jag tänkte att jag kan visa det lite i bilder eftersom min superduperbraiga telefon alltid är med även om bloggen inte håller samma tempo ;)




Brorsan på sne.. ALBINSMET. Ringde mamma och sa "Albin smet!" - "Vart då?" Undrade hon.
Jo det var Albins smet och ingen annan fick en chans att smaka ;))




Jag har lagat kvällsmat, ägg och bacon äter alla som jobbar på Kvg.
Det tog mig ett halvår innan jag testade haha. Gott som fan!
ÄggÄggÄggÄgg och massa Bacon!




Hungrig Zingo. Stackarn svälter ju!!! Feeeed Meeeee!!!
Det ar faktiskt så att han inte fick någon mat, men bara för att jag inte
ville att han skulle bajsa och spy i bilen påväg till mamma, sen fick han mat igen :)




Äta bör man annars dör man. Jag tycker om mat :D



Min lillebror är den underbaraste unge som finns och jag älskar honom grymt mycket.!




Hälsar man på storasyster så lånar man badkaret, that´s it!



Shiwa och min morbror fann varandra :P Hon är väl för go =)



Jag gick i två och en halv timme. Hämtade lillebror på fritids, bara för att vi skulle hinna umgås lite mer. Det tog "bara" två och en halv timme att gå fram och tillbaka :P Vi var väldigt trötta när vi kom hem hehe.



Jag har även hunnit köpa nya prydnadskuddar + filt till sängen :D






Jag har även köpit mig nya sockar, underbara!!


Nu blire annat. Ciiiao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0