Helvete!

Idag gick jag till tandläkaren. Kl 8.20 skulle jag vara där.

De har fått dit en sån där incheckningsgrej så man checkar in sig själv när man kommer.
Det fungerade inte. Gick till receptionen och hon kollade upp detta, jag hade ingen tid idag.
Trots att jag hade med min lapp om tiden!

Receptionisten fattade inget och inte jag heller. Fick en ny tid senare idag och hon tyckte jag skulle ringa deras chef så det gjorde jag. Deras chef ska utreda vad som hänt och komma till mig personligen sen.
Hon ska även kolla upp om jag kan få rabatt på mitt besök.

Till saken hör väl också att jag inte kom in sist jag var där heller, för då hade de problem med sugen som hade kollapsat. Min bägare rann över nu när jag inte kom in på andra besöket heller.

Therese är arg idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0