Satana Perkele..

Om det nu är så det stavas.

I morse gick jag upp kl 6 och åkte till jobbet. Var hemma kl 18 ikväll och jag verkligen MÅSTE städa,
men jag orkar inte. Hur får man orken till det?
Det är inte speciellt stökigt utan jag måste mest dammsuga, tvätta golven och plocka undan från borden.
(av någon konstig anledning hamnar massa prylar på mina bord)

Jag skulle ha städat igår men jag köpte ett Wii, med Super Mario och MarioKart,
råkade spela lite... Men jag diskade i alla fall..

Självklart ska jag upp och jobba i morgon med,
och tanken på det ger mig inte direkt mer energi alltså, inte alls.



Jag måste även duscha, för det vet jag att jag inte kommer orka göra innan jobbet i morgon :P

För övrigt har jag haft en riktigt bra dag på jobbet! Lagade god mat också, tror jag.
Lagade inte till mig själv och jag smakade inte av, men det gjorde min arbetskamrat :p
Slänger upp en bild på det snart så får ni gissa vad det är! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0