10 frågor.

Det känns som att jag är för gammal för de flesta listorna, men det är kul ändå :p

 

1. Gillar du ditt liv så som det är? Jag älskar det!
2. Hur många gånger har du flyttat?Alldeles för många innan mina föräldrar byggde villa, men efter det 8 gånger så jo alldeles för många gånger... 
3. Är dina föräldrar tillsammans eller separerade? Skilda :) 
4. Har du en pojkvän/flickvän? Ja, den bästa! Underbara karl!
5. Hur många procent gillar du han isåfall? Älskar är ett bättre ord och 100% då då. 
6. Röker/snusar du? Slutade röka för några veckor sen. 
7. Värför isåfall? För att jag vill
8. Bor du med dina föräldrar? Nej det var många år sen det. 
9. Har du en egen bil? Nej jag åker buss och spårvagn! :D
10. Vad gör du på fridtiden? Det heter fritid! Jag gör som alla andra, lagar käk, shoppar, kollar på film osv.
11. Vad står det i ditt 15 mottagna sms? Den listar ju efter person så vem menar du?
12. Brukar du spela wii? Nej men jag har ett :P Svart! Assnyggt!
13. Gillar du flera en en pojke/flicka? Ja speciellt barn, gillar massor av barn. Men jag älskar min man :) 
14. Hur många gånger har du varit full? Hörru, jag har druckit alkohol i ungefär 10 år, jag räknar inte. 
15. Finns det en risk om att du kommer att dö som ung? Ja jag kan väl dö när som helst som alla andra.
16. Har du några husdjur? Två kattor!
17. Är du sån som stjäl andras pojk/flickvänner? Nej jag har min egna pojkvän, behöver inte andras :) 
18. Vad gör du exakt NU? Svarar på dina dumma frågor!! 
19. Har du någon gång hamnat in på sjukhus? Hamnat in? Hur skriver du människa? Jag var på vårdcentralen för några timmar sen. Har inte vart inlagd någon längre tid sådär. 
20. Nu är denna lista slut. Vad tyckt du? SKIT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0