Fanskap

Känns som att allt kommer gå åt skogen. Har världens ångest inför kvällsjobb. Ska försöka ta mig till apoteket innan jag åker och köpa åksjiletabletter, det ska visst hjälpa mot vanlig illamående också. Fick ju gå hem tidigare från jobbet i torsdags för jag blev illamående. Nu jobbar jag till 22 både idag och i morgon och jag sover i te ordentligt när karln inte är hemma så jag misstänker att det blir värre då.

Byta kan jag ju inte heller, och sjukskriva mig ifall jag blir illamående funkar ju inte. Håll tummarna för mig är ni snälla...

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: ja det är det, särskilt eftersom vi bott ihop två år innan... jag är van att ha honom hemma liksom ^^


Svar: Jag förstår vad du menar, min karl är borta över helgen och det känns förjävligt :( Kan inte ens tänka mig hur det känns för dig då :/
Therese

2012-12-22 @ 12:24:09
URL: http://lorissalovebomb.se
Postat av: JessiCa

Jo, det stämmer att åksjuketabletter hjälper mot illamående! Levde typ på det i början av graviditeten. Det är något preparat i tabletterna som får illamåendekänslan att försvinna.
Hoppas det blir bättre snart iallafall :S

Svar: Jag fick testat den förut, blev illamående påväg hem från jobbet och när jag hade kommit hem var det typ borta och har inte kommit tillbaka än :) vet du hur länge de verkar?
Therese

2012-12-22 @ 23:37:09
URL: http://stroonger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0