God morgon!

Jag vaknade 8.30 idag, alldeles lagom :)
Idag ska jag hämta paket, mannen min har beställt massa datorprylar och så har vi beställt julklappar :)
Innan dess ska jag dessutom tvätta, som vanligt :P
 
Det är så att jag mår illa var och varannan dag, har ingen aning om vad det kommer ifrån :( 
Ska testa att inte dricka kaffe och se om det blir bättre. Någon som har ett annat förslag på vad det kan vara eller vad man kan göra? Nu det senaste har det blivit så illa att jag måste kräkas, två gånger denna veckan typ :(
HJÄLP!
 
 

Kommentarer
Postat av: JessiCa

Gravid kanske? :D

Svar: Jag hade önskat att jag var det eftersom jag då hade haft svar på varför, men det är jag inte. Ska ta mig till farbror doktorn på onsdag tror jag... :(
Therese

2012-12-17 @ 16:15:10
URL: http://stroonger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0