Helloo

Gud vad jag älskar min kropp. Är det inte det ena så är det det andra. Nu vart jag inte illamående igår, tack och lov! Nu sitter jag däremot här med huvudvärk. Ska åka och jobba om ett tag och det är inte frestande. 
 
Innan jobbet ska jag åka och hämta mannens julklapp, det ser jag däremot fram emot :D 
 
För övrigt tvättar jag nu och ska in i duschen när jag druckit upp mitt kaffe. Har även diskat. 
Precis vad ni vill veta va? ;) 
 
Ser inte fram emot helgen. Min man ska till varberg och stannar antagligen hela helgen, 
jag kommer sakna honom något galet, får ju sömnproblem när han inte sover hemma heller och nu ska han kanske sova borta två nätter :( Får väl ta mina sömntabletter om det blir illa. 
Det är mitt egna fel att jag inte följer med, det hade säkert varit riktigt roligt, det är 30årsfest nämligen. Jag fick istället för mig att jag behövde tjäna pengar så jag jobbar hela helgen. 
 
Men jag kanske ska vara hundvakt åt hans tjejkompis som ska med till varberg, men vi får väl se, hon måste hämta hunden innan kl 12 på lördag isf och det kanske man inte är allt för sugen på efter fest på annan ort, 
men det hade vart mysigt med en liten vovsing här :)
 
Vad ska ni hitta på i helgen? Någon som vill hålla mig sällskap? :D 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0