Fredag!

Igår var han här igen, mys som vanligt. Vi spelade super mario som de spelnördar vi är :D Såg även Paranormal activity och Horrible bosses. Tyvärr var jag övertrött och mådde illa, som jag alltid gör när jag är trött :( Fick en görgo massage! Seriöst, han är nog lite bäst den där killen, me like!

Jag ska jobba kväll idag, börjar kl 14. Känns konsigt, det är längesen sist :O Jobbar med en helt ny vikarie men hon är säkert duktig, träffade henne över en rapport härom dagen och hon verkar trevlig i alla fall.

Jag kör på mjukstart nu efter sjukskrivningen ;) Skulle jobbat måndag-tisdag-onsdag, ledig torsdag och sen jobba fredag-lördag. Min kollega skulle jobbat själv igår då INGEN kunde hoppa in. Min chef tillät mig köra på mot min veckovilan så jag hoppade in igår :) Sex dagar i rad :P Men jag är ledig söndag och måndag och sen jobbar jag natt på tisdag så nästan tre lediga dagar ändå :) Me like.!

Nu ska jag dricka mitt kaffe! Ha en bra dag! Puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0