God morgon :)

Jag känner mig som en zombie, somnar aldrig i tid och jag sover aldrig så bra att jag är pigg när jag vaknar.
Jag är ständigt trött.
Pratade med min läkare nyss och för det första ska jag antagligen få prata med någon,
finns massor i mitt huvud som inte är positivt och som går i tankarna hela nätterna.
 
Vissa dagar har jag somnat vid 8 trots att jag lagt mig vid 23.
 
Men eftersom det är semestertider så börjar vi med sömntabletter.
Jag ska äta dem tre dagar i rad och jag kommer vara trött de dagarna men hon sa att det förhoppningsvis
bryter min onda cirkel.
 
 
Halv 12 ska jag till veterinären med min Zingo igen, uppdaterar er kanske senare, vad vet jag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0