Helgen

I fredags hade jag min blivande man här,
jag bjöd på rester (tacogratäng) och vi kollade på film och hade det allmänt mysigt :)
 
Ja, vem vet om han är min blivande man, men drömma kan man allt.
 
I lördags hade jag inte fått en blund just för att han hade stannat kvar,
jag skulle på inflyttningsfest och var lagom taggad, läs VÄLDIGT trött.
 
Jag åkte dit i alla fall och är jätteglad för det, Frida är ju en av mina bästa vänner och hon hade ordnat en grym fest!
När jag kom dit fick jag dessutom uppiggande kaffe! Efter ett par timmar åkte jag hemåt, eller ja jag skulle hem.
Hamnade någon helt annan stans :) Hade världens huvudvärk igår så nu dröjer det till nästa gång jag dricker alkohol, men det var ändå värt det för kul hade jag :D
 

Dessutom jobbade jag min första dag idag på två månader, det var nice!
 
I morgon kommer min blivande man hit och på onsdag kommer en Elin :) Känns som att mina dagar är lite fullspäckade, men jag gillart!
 
Ni kanske förstår varför jag liksom inte har tid att blogga :)
 
Nu ska jag laga mat och drömma lite :) Tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0