Fy fan!

Jag skakar. Jag ska då alltid se sånt jag inte borde se. Sen tror jag det kan vara nyttigt i viss mån att se vad som förekommer i vår värld. I vår sjuka jävla värld. Hur fan kan man misshandla ett djur.? Kolla inte på klippet om du inte vet att du klarar av det. Jag klarar inte sånt egentligen.

Jag la upp ett klipp för ett tag sen, här eller på facebook där en mamma slår sin åtta månaders baby,
jag ser fortfarande det i huvudet så fort jag hör ett barn gråta.

Även detta klippet lär förfölja mig, skulle inte förvåna mig om jag drömmer mardrömmar om det för det har jag väldigt lätt för.

KOLLA SOM SAGT INTE PÅ KLIPPET OM DU ÄR DET MINSTA KÄNSLIG.

De häller frätande syra på hovarna och plastar in hovarna efter, de sätter på skor på ett sätt som är grymt på hästarna, de slår dem. En av de  man får se kan inte resa sig upp för att den har så ont, trots att de slår den för att den ska resa sig. Nu vet ni vad ni har att vänta er.

Jag ångrar grovt på ett sätt att jag såg det. Jag kunde ha sett några sekunder av det så man vet vad som försigår, men detta var för mycket.

Djurplågare är det värsta jag vet, djur är de mest oskyldigaste vareleserna i vår värld, på samma plats som bebisar.

GÅ OCH DÖ ERA JÄVLA IDIOTER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0