Harregud

Här händer det en del, jag har bara inte orkat uppdatera.

Jag blev sjukskriven innan min semester, fick en inflammation i armen som gav sig nu i förrgår, egentligen skulle jag ha gått tillbaka till vårdcentralen och fått sjukskrivning på veckan efter också, har känt mig helt handikappad första semesterveckan. Jag har fått grymt ont i armen så att jag bara kunnat gråta, av att diska. Minsta lilla ansträngning gjorde mig liggandes. Hade vart bättre att ta den veckan sjukskriven så kunde jag sparat min semestervecka, kunde ju inte göra något alls liksom.

I måndags var jag i Ullared, på Gekås såklart ;) Med Frida! Underbara vän! Jag shoppade för 3500, helt galet!
Hittade dock MYCKET bra-att-ha och fina grejer :)

I tisdags var jag hemma hos mor min :) Hon fyllde hela 42 år! För övrigt fyllde pappa 53 och min morbror 42 samma dag. Vi käkade smörgåstårta och hemmabakta kakor, jag hade med hallongrottor och mamma hade bakat silviakaka och kärleksmums! Mums! Vi spelade frisbe(stavning?) med min bror och hade väldigt trevligt.


Igår pysslade jag lite hemma innan jag åkte hem till min syster :) Var där innan hon kom hem från jobbet så hade sällskap av systerdottern. Jag gjorde syster glad genom att fixa disken och tvätten :) Hon är ändå fyrabarnsmor!

Vi såg på natten världens vidrigaste film, jag blev grymt rädd mest hela tiden.
Gillar ni sånt så se BÅRHUSET. På engelska heter den Autopsy om någon undrar. Obduktion betyder det.
De tog en del innehåll från levande människor och en del blev liksom typ levande döda.



Idag väckte min systerson på snart tre år mig, halv nio. Jag fick sovmorgon!
De hade gått upp vid sju ;)

Det var skolavslutning för mina systerdöttrar idag och det var jag självklart med på,
fina är vad de är. Deras rektorer var roliga och skulle sjunga, dumt val höhö.

Nu ska jag greja lite för min farmor kommer hit innan 9 i morgon bitti,
hon ska köra mig och Zingo till veterinären. Måste hitta försäkringspapprena med. Fan.

Bråttom. Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0