Så vackert!

Igår åkte vi och hälsade på hos min mor. Solen sken och det var 25 grader i solen, ca 17 i skuggan.
Kändes riktigt som sommar, aom att sommaren är påväg i alla fall!
Vi satt ute och fikade och sen gick vi ner till sjön för grannpojken skulle bada,
för andra gången i år. Det filmade jag, han är galen ;)

Vi åkte sen iväg till ett vattenfall vid en sjö som heter Stensjön,
vi var först ovanför det och där fick jag de bästa bilderna, sen såg vi det nerifrån men det var så mycket träd i vägen att man nästan inget såg. Tänkte visa er några bilder från gårdagen i alla fall :)



Misstänker att bror min vill börja dansa balett, näe alltså jag vet inte vad han håller på med haha!


De spelade boll också :)



Albin var vår Polis för dagen.



Två ensamma tallar.. Tralalalaaa



Visst är det vackert?



Älskar naturen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0