Arg som ett fucking BI!

Jag köpte ett spel på tradera. The sims, det stod en lång text om det men det enda jag såg var (WII).
Jag vann auktionen och spelet kom hem. Det visade sig att det var ett gamecubespel, jag vann en auktion på en kontroll. Fick veta att det skulle fungera bara jag hade den kontrollen.

Nu har jag alltså lagt ungefär 500:- på detta.

NU skrev hon från spelbutiken att OM jag nyligen köpt mitt Wii så kanske det inte alls fungerar med gamecube,
så jag skulle kolla på kartongen.

På kartongen står det klart och tydligt att det INTE fungerar.

Nu har jag alltså lagt ungefär 500:- på något jag inte kan använda.

Någon som har ett spel till Wii som vill byta? Gärna sims då det var vad jag ville ha :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0