FaceFUCK

För mig är mina internetvänner just internetvänner. På facebook har jag personer jag känner, förutom Jessica då, men hon är förbannat trevlig, och rolig :D

En kille hoppade på mig på msn nu för att jag har tagit bort honom från facebook.
Jag förklarade för honom att jag har tagit bort MÅNGA då jag känner att det blir för mycket,
jag har alltså över 240 vänner på facebook och då är det bara en då som jag inte känner, om jag inte har missat att rensa bort någon då.  Han godtar inte detta, trots att jag säger att vi ändå bara pratar på msn ändå. Han tog det något fruktansvärt personligt.

Jag sa till honom att inte ta det personligt. Seriöst.
Jag förklarade för honom att jag bara har folk jag känner där, men han påpekade att vi ju pratat i tre år, men jag sa att bara för det känner jag honom inte. Jag har ju ingen aning om vem han är bakom rutan.

Han tyckte att jag visst känner honom och fan vilken konversation det blev.

Jag kom till slut fram till att han antagligen inte har ett rikt socialt liv då det är så viktigt att jag ska vara vän med honom på facebook. Jag försökte förklara att nätet inte är verklighet men det sa han att det är.

 

Jag orkar inte med såna människor. Varför ska folk vara så irriterande.

 

Hade du tagit det personligt om jag tog bort dig? Även om jag hade dig kvar på msn?

Nej skit samma, jag har jättefina vänner  verkligen :) I verkliga livet alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0