Fanskap

Okej denna dagen är ingen bra dag.

Min lillebror har blivit misshandlad av tre personer,
så han mår INTE bra. När mina nära och kära inte mår bra så mår inte jag bra.
Jag hatar de där JÄVLA FITTORNA.! Jag vet inte vilka de är men för min del hade de gärna fått gå och DÖ!

Varför gå på min bror? Han gör fan inte en jävla fluga förnär!

Seriöst.
De började med att antingen sparka eller använda knytnäven i nacken/huvudet,
man vet inte vad det var.

JAG HATAR ER.

Detta fick jag reda på jobbet och det var inte bra eftersom de jag jobbar med tar efter min sinnesstämning,
jag var tvungen att tvinga mina tankar åt sidan. Gick in på toaletten och svor ett tag, sen kunde jag jobba i två timmar till.

Nu har jag till på köpet fått ont i halsen. Jag tror även att min kropp tar stryk av att jobba så mycket, och sova för lite. Det känns ungefär som växtvärk i mitt ben och det är inte kul.

Men! Min bror är viktigare, fan så mycket viktigare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0