FisPropp

Idag har jag varit duktig, tvättat och städat, och ätit bra. Nyttig frukost, tidig middag och nu åt jag bara några köttbullar (hemmagjorda såklart).

Skulle ha träffat NÅGON men det blev inte så. NÅGON ville bestämma inför morgondagen. Jag känner inte för att bestämma något längre då det alltid kommer grejer i vägen så vi får se hur det blir i morgon.

Jag ska ta och lägga mig tidigt idag, behöver gå till affären och även laga mat innan NÅGON (kanske) dyker upp.
Vi får se. Blir det inget så skiter jag i det. Jag har noll tålamod när det gäller sånt.

Eftersom det är lördag så har jag smuttat på öl, det var gott :)

Jag känner att min blogg bara är tråkig just nu. Behöver komma ut i naturen och fota lite så ni får se finfina bilder,
eller hur!


Kommentarer
Postat av: JessiCa

Jo, barnmorskan borde ju vara en slags trygghet tycker man. Blev bara så paff när jag blev uppropad av en annan igår igen nu när det är så nära inpå. Att hon sedan behandlade mig som hon gjorde gjorde inte saken bättre... Till och med Henke reagerade starkt, han som vanligtvis alltid brukar vara lugn...



Ja, jag har varit förvånad förut över hur folk haft tålamod när de går över haha. Har alltid tänkt "gud vad jag skulle vilja ha det tålamodet!!" Men nu sitter jag där själv :P Känner lite att har jag gått 9 månader, 180 fulla dagar så skadar inte några dagar till. Jag vill dock INTE gå så långt att dom måste sätta igång! >.<

2012-05-09 @ 22:49:50
URL: http://stroonger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0