God dag!

Vilket underbart väder!


Ni får ursäkta mitt tidigare inlägg, var tvungen att skriva av mig, annars hade jag väl gått på något annat.
Tänker inte ta bort inlägget, jag står för det jag skrev även om jag änvände lite fel ord för min blogg.
Jag är bara väldigt arg och ledsen. Arg på dem, arg på polisen, arg på sjukhusen som inte tog emot min bror trots att han antagligen hade bland annat hjärnskakning.



Idag vaknade jag runt kl 9, låg kvar i sängen. En viktig app hade försvunnit från min telefon (nedladdningsappen) Market, och jag kunde inte hitta den någonstans. Jag tänkte då att om jag återställer telefonen till fabriksVaddetnuhette så kommer den nog tillbaka. Den var ju trots allt där när jag fick telefonen.
Sagt och gjort, jag återställde telefonen. Hade innan lagt över alla bilder på datorn och så.
Vad jag inte tänkte på var att vissa telefonnummer var sparade på telefonen så jag förlorade alla nummer som jag lagt in efter att jag köpt mobilen. Nummer till jobbet, arbetskamrater, min syster osv. Jättekul, inte.

Nu har jag fått tillbaka fyra av de saknade numrena i alla fall. Men appen ÄR tillbaka!!

Just nu sitter jag och kollar på Våra bästa år och dricker kaffe. Laddar ner lite musik till telefonen, lagligt ;)

Om, ja precis för en minut sen skulle jag ha varit i tvättstugan, så jag får väl gå dit nu :)

Ha nu en toppendag i det vackra vädret, i värmen! pPuUsSsS


Titta vilka små fossingar <3 Fina Charlie :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0