Jag är bra.!

Idag åkte jag till affären riktigt hungrig.
Oftast kommer man ju hem med massa onyttigheter då och det är ju inte tanken.
Idag så blev det ungefär det jag hade tänkt mig, men lite mer frukt.! Köpte en melon, nektariner och bananer. MUMS!

Annars om jag åker till affären hungrig brukar det bli en chipspåse och massa annat onyttigt.

Idag blir det nog någon köttfärsgryta/gratäng eller något, med massa grönsaker i!

Nu är vi nyttiga här, snart kommer ju sommaren ;)*

NejDå, jag brukar vara någorlunda nyttig. Har ju slutat med pasta och potatis nästan och och äter så gott som bara kött och grönt. Nej jag går inte efter LCHF, jag äter bara det jag tycker är gott, och slipper bli äckelmätt.
Eftersom jag slutat med köpt bröd (nästan helt) så känns magen mycket bättre också.

Min frukost består oftast av havregrynsgröt med hallonsylt eller kokt ägg med keso.

GottGott!!

Nu är det dags att laga middag, vad jag nu ska hitta på :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0