Något har hänt

Ja precis efter mitt tidigare inlägg så ringde min chef och jag bara måste dela med mig.

Jag har inte tillräckligt med betyg för att vara behörig att få ett fast jobb där jag är nu,
men jag har ju klarat mig hittils.
Nu är det så att alla fastanställda som inte har behöriga betyg ska få valideras via jobbet,
då jag är vikarie så blev jag besviken när jag hörde detta. Enda tills min chef ringde mig nu,
hon hatr frågat en högre chef som då har sagt att de som har längre vikariat också kan få valideras.

Det är jag ! Jag får alltså plugga utan att betala en krona. Så länge jag har mitt vikariat får jag även göra detta på arbetstid. Om jag inte får förlängt får jag då göra detta på fritiden, men vilken stor chans!

Klart jag tackade ja! Jag är överlycklig!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0