Nu tar jag helg.

Öppnade precis en öl, gott att sitta och smutta på.
Den kommer nog tyvärr hinna bli avslagen och utslängd innan jag hinner dricka upp den.
Jag är ledig i morgon och på torsdag så får passa på :) Sen är det jobb fre-lör-sön, och sen måndag natt.
Avskyr nätterna men jag vill kunna visa att jag kan arbeta ALLA passen inför kommande jobb eller typ arbetsbetyg, alltid bra att visa sina framfötter på jobbet. Vilket alla inte gör. Men det går vi inte in på.
När min semester är över och jag går in på ett annat vik så får jag ett stort to do.. Jag ska agera kontaktperson vilket innebär STORT ansvar. Det innebär i stort att jag har ansvar för en person och att allt som behövs görs/inköps/har kontakt med viktiga människor i personens liv. Till råga på allt fyller personen år medans jag har vikariatet, så jag ska få aragera kalas :D

Det känns helt okej, jag kommer ha en kollega till hjälp så det kommer gå bra.

Men som sagt, nu tar jag helg! Jag ska sova ut lite i morgon men tvättar 11-14. Bara chilla.
Ta mig till affären och hämta paket och handla, har planer på att gå dit.

Hör och häpna, jag har tränat hemma idag! Använt alla mina redskap (Pilatesboll/Hantlar/ABglide)
Aj Am Förjävla Duktig, ibland ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0