Tjabbaaa!

Här händer det grejer. Mellan jobb och hemmapyssel så är jag i min lägenhet och packar/städar. 
Inte nu på fredag men fredagen efter det ska en kille hämta nycklarna till lägenheten. Det känns gött.
 
Idag har jag fått slängt MASSOR av skit som jag hade i källaren, 
saker som mina föräldrar skickade med mig för fyra år sen när jag flyttade in. De har legat och samlat damm i källaren i fyra år, och nu åkte åtminstone en tredjedel av allt :)
 
Nästa vecka får jag ta sista röjet. Min far hjälpte mig att köra hit en del idag men långt ifrån allt,
han ska hjälpa mig nästa vecka också, som tur är hyr jag ut möblerat så slipper flytta allt ;) 
 
Nu kom jag på att jag fan har tvätt-tid 19-22 så jag måste springa hahhaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0