Woop.

Idag är jag alldeles ensam. Idag är första gången jag ska sova ensam här, 
det känns konstigt. Jag har sovit borta och då är det inte samma sak, då får jag höra från karln att han har svårt för att sova. <3 Gullplutt är vad han är. 
 
Som tur är kan jag kolla på film tills jag somnar och så lär det få bli..
 
Karln är påväg till Borås med jobbet för att käka middag, dricka sprit och sova på hotell. Göttegris :) 
 
I morgon kommer han hem, och som jag längtar <3
 
 
Jag har mina kattor i alla fall! 
 


Jag är ledig idag, lämnade nycklarna till lägenheten igår så idag ska jag fan bara slappa, och städa haha! 
 
Kanske skulle slänga in lite bilder på lägenheten, eller vad tycker ni?  :)

Kommentarer
Postat av: JessiCa

Jag är meeegaintresserad av att se hur du bor nu :) Tycker "såhär bor jag" inlägg är riktigt roligt att se och läsa faktiskt :) Skulle själv vilja göra ett inlägg där jag visar massa från huset, men det får bli när vi gjort om mer, för jag ogillar tapeterna främst i hallen och Beppes rum :O Haha!

Svar: Jag ska ta och packa upp och få ordning lite så slänger jag nog upp en o annan bild sen :) kom hit med ett antal kartonger igår så du kan nog föreställa dig hur det ser ut :) Men jag vill se ändå :D Skit i tapeterna :)
Therese

2012-11-23 @ 15:03:16
URL: http://stroonger.blogg.se
Postat av: JessiCa

Ja det hoppas jag! :) Jo, finns nog ingenting rörigare än precis vid flytt haha!
Jo men tapeterna gör ju så allt ser så ruttet ut :O HAHA! Hej 60-tal, här kommer medaljongerna! :O Nog för att sånt där är "mordernt" nu, men jag gillar det inte alls :O Får se om jag kanske ändå vågar mig på att slänga upp bilder haha :)

Svar: Haha! Men det är väl vackert :P xD Ja gör det :D!
Therese

2012-11-25 @ 23:23:04
URL: http://stroonger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0