Shittan

I morgon ska jag ta och skicka på en grejs och verkligen hoppas på NEJ.

Jag är ledig i morgon, ska åka hem till Madde tidigt och så ska hon, jag och finaste Charlie åka och shoppa. 
Charlie döptes för snart två veckor sen och det var vackert, innan dess gifte sig Madde och hennes karl så de är nu gifta.! Jag vet inte om jag skrivit om det innan, men det är ju inte så många som läser min blogg ändå så ;P
Jag är i alla fall superdunderglad för min allra bästa väns skull. Låt dem leva i lycka livet ut och snart få ett barn till så kommer jag vara nöjd. 
 
Jag passade Charlie efter dopet då de självklart skulle fira bröllopet med sina föräldrar med middag och så. Charlie var go och glad under hela tiden och somnade gött i min säng. Som jag älskar den ungen, det finns inte tillräckligt med ord för det. Jag ska ta och köpa honom något fint i morgon :) 
Madde berättade att nappen jag köpte till honom (står Charlie på den) är den enda han använder just nu så jag får väl köpa fler hihi. 
 
 
Min karl har träffat familjen nu, vi åkte till mamma i lördags.De tyckte så bra om honom att de ville att vi ska vara gifta och ha barn till jul, min bror ville dessutom hjälpa till med förlovningsringar, för att vi inte ska göra slut. Ja det känns bra i alla fall. Go familj har jag allt! 
 
Karln är sjuk den stackaren, men jag blev inte smittad! Inte än i alla fall :P 
 
Oj vad mycket jag hade att säga. Vi tar mer en annan dag. Jag glömmer bort att blogga men jag jobbar sönder mig plus att jag försöker hinna med både vänner och pojkvän. Nu jobbar jag mån-tis-ons-fre-lör-sön-mån. Jag är stressad, kan inte sova och har konstant halsbränna, magkatarr och sura uppstötningar. Dessutom har ryggen sagt stop, men jag har inte tid att lyssna på det. Mitt vik går ut den 26e så jag kan inte göra något åt det nu.. 
 
 
TJINGELING

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0