Ojdå!

Det var ett bra tag sen jag skrev här nu, men har man ett liv så har man :)
 
Sen sist har det hänt en del grejer.
 
Jag och min fins andra hälft har flyttat till ett mycket större boende! I söndags firade vi även vår ettårsdag (med att packa upp lådor och fick ner saker till källaren) haha!
 
Jag pluggar ju, och blev klar med Samhällskunskapen för en vecka sen, nästa vecka ska matematiken också vara färdig!!
 
Vi har varit uppe hos gubbens mamma, hon har fått sex underbart söta valpar! Är ju så sugen på att bara plocka med en hem!
 
Om drygt två timmar ska jag åka och jobba också och det är ju alltid kul :P
 
Vad har Du gjort den senaste tiden?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0