Dagens!


Säger tack till Jessica som påminner mig om dålig uppdatering haha! Får kanske slänga in ett bättre inlägg i morgon, om jag har tid och lust att vara ifrån min man :)
 
 
DAGENS HUMÖR: Lycklig!

DAGENS KLÄDSEL: Underkläder, jeans och en topp.

DAGENS MUSIK: Är bra!

DAGENS SAKNAD:
Idag känns det som att jag har allt!

DAGENS LÄNGTAN:
Morgondagen, ska spendera nyårsafton endast ihop med min man som ska laga god mat!

DAGENS HAT: 
Inget, hata är ett sånt starkt ord :)
 
DAGENS VILL: Alltid vara nära Patrik <3

DAGENS VILLE INTE:
Att dagen ska ta slut :)

DAGENS MYS:
Patrik <3

DAGENS GÅ UPP:
Sent :p

DAGENS VILL VERKLIGEN INTE:
Åka hemifrån, och det behövde jag icke! :D

DAGENS JAG ÄR:
Kär!!

Kommentarer
Postat av: JessiCa

ERKÄNN!!!
Du är gravid va? :D

Svar: Vart fick du det ifrån? Nej jag är inte ett dugg gravid :P Tänkte du på nyårsplanerna så beror det på kass planering och att min klänning inte kommit och massa stress, så vi skiter i allt och super oss fulla hemma :D Hahahaha
Therese

2012-12-31 @ 00:22:11
URL: http://stroonger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0