God dag!

Ååh, jag missade "Så mycket bättre" igår men det går som repris nu!! :D 
I am one happy girl!
 
Det vart himla lyckat igår måste jag säga!  :) God mat och trevlig underhållning. Underbara människor var jag med också :) 
 
Jag har kommit på vad min karl ska få i julklapp äntligen och den är världens bästa verkligen, passar honom så bra. Nu vet jag faktiskt inte om han vet om min blogg eller inte(vilket inte skulle göra något för min del) men av den anledningen skriver jag inte vad han kommer få, förren efteråt! Men Wohooo!!! :D

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Tack så hemskt mycket :)

Middagstips... hmm.. ja, idag ska jag äta tomat och mozzarellasallad tror jag, det är alltid gott :D Men igår käkade jag husmanskost: renskavsgryta med potatismos ;)

Svar: Det lät inte fel alls :) Det blev hemmagjorda hamburgare här :)
Therese

2012-12-16 @ 12:43:37
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0