Inte min dag idag.

Vaknade av en mardröm, lyckas somna om, vaknar med huvudvärk, för sent dessutom. 
Saknar min man :(
Gjorde en potatisgratäng som blev sådär.. Upptäckte försent att jag inte hade någon lök så försökte kompensera med annat men det gick sådär. Den går att äta men är inte så god som den ska vara. 
Gör snickerskakor och även där verkar det bli misslyckat av någon anledning. 
 
Jag ska nog inte vara ensam, färdigmat resten av veckan?
 
Tanken med snickerskakorna var att ta med dem på julafton till karlns familj, men jag får se hur de blir, tar inte med mig halvdana utan i så fall får jag göra om dem, men jobbar hela helgen så det hinner jag nog inte. 
 
 
Snart säger jag god natt, för detta funkar ju inte. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0