Så mycket bättre.

Ett program jag fastnat för något kopiöst!
Jag älskar ju musik så.. Just nu lyssnar jag på Ted Gärdestad - Så mycket bättre.! 
 
Gubben min sover och jag sitter här med en kopp kaffe,
ska jobba 13-22 idag, inga kul tider :( Är hemma ca kl 23 både idag och i morgon. Idag är det lugnt,
då är ju gubben min uppe, han brukar komma och möta mig. I morgon är det söndag och på måndag jobbar han ju så jag får se om han är vaken när jag kommer hem i morgon. 
 
Han ska flytta tv-bänken idag! Wooho! 
 
I min förbannelse häromdagen då någon STULIT MIN tvätt-tid byggde jag om tv-bänken så hans förstärkare går in i den. Duktiga jag :)
 
Nej nu ska jag piggna till här. Tjing! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0