Irriterande.


Tänk att det räcker att gå upp ur sängen för att framkalla smärta.
På tal om det så har jag gjort något i fingret på vänster hand, haft ont i det sen i torsdags,
foten har jag nog en inflammation i också och det är inte heller kul.

Nej mig är det inte mycket med just nu, hoppas det blir bättre snart.
Jag är absolut inte den som tycker om att "slippa jobba".
Panik är vad jag får och det är inte skoj.



 Något kul har jag dock gjort, inte.

Mitt bankomatkort gick ut och jag fick aldrig ett nytt så jag beställde ett i panik.
Läste aldrig ordentligt och tänkte att kredit är något man måste godkänna och att man kan använda det när man vill eller så. Jag beställde ett master card och fick hem det. Kortet registrerades aldrig på banksidan och inga summor drogs.

Nu tog jag tag i det efter tre veckor och det visade sig att krediten använder man ju direkt och sen får man en räking på det. Oups. Nu är det fixat, summan har jag betalat in, och ska klippa kortet. Inom 3-5 bankdagar får jag ett nytt kort, utan kredit :)

Vuxenpoäng till mig?


Dessutom vill min läkare att jag ska få en tid hos sjukgymnast,
ringde dem i torsdags men de hade inga tider, och de tar mest bara de allra akutaste nu men hon ville att jag skulle kontakta de i Angered eller i Gamlestan, dit vill jag inte gå, och min läkare tyckte inte det var en bra idé heller, Phhhu!

Tycker inte om de områdena alls och min läkare vill att jag ska gå till Olskroken för att de har mycket kontakt med dem, dessutom kände hon två sjukgymnaster som jobbade där och visste att de var riktigt bra.

I morgon släpps nya tider till dem så jag tänkte ringa dem 08.00.

Dessutom ska jag ta mig till jobbet i morgon, chefen kommer tillbaka från semestern så jag ska ta och lämna in sjukskrivningspapprena till henne och hon ska få hjälpa mig att skriva en arbetskaderapport eller vad det heter.

Mor min ska dessutom ringa mitt försäkringsbolag då hon står för min försäkring fortfarande :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0