Frågor igen

1. Vad heter du? Therese
2. Vem fick du dessa frågor av? Fick och fick :)
3. Hur gammal är du? 25 år, harregud vad gammal en börjar bli..
4. Är du romantisk? Både ja och nej typ xD
5. Hur lång är du? 160 cm typish..
6. Vilken ögonfärg har du? Blåa
7. Har du stationär eller bärbar dator? Som är minmin? Bärbar :P
8. Vilka städer har du bott i? I herrljunga, utanför herrljunga, utanför falköping, det räknas väl inte som städer? Och of course, i Göteborg!
9. Tycker du om kaffe? Älskar kaffe!
10. Tycker du om att mysa/kela? Jajajaaaa
11. Kan du några andra språk än svenska? Engelska (Y)
12. Har du någonsin åkt ambulans? Nej, inte än i alla fall :P Så klantig som jag har blivit får jag väl göra det snart..
13. Vad har du för ringsignal? Supermario!
14. Vad har du för bakgrundsbild på mobilen? Lila grejor!
15. Kan du byta olja på bilen? Ja, men jag har ju ingen bil och då är det ju onödigt. Varför byta olja på någon annans bil liksom?
16. Har du fått fortkörningsböter någon gång? Nej, det vore ju jättedumt då jag inget körkort har heller..
17. Vad är det bästa som hänt dig? Finns ju så mycket, Patrik? :D
18. Vad är det värsta som hänt dig? Alldeles för mkt, alldeles för ointressant.
19. Har du varit med i tidningen? Någon födelsedag sådär :P
20. Har du någon piercing? Ja, tänkte jag säga. De är borta så nej!
21. Civilstånd? Stånd?
22. Hur bor du? Som så många andra, väggar golv och tak, och sambo med den bästa :)
23. Vilket är ditt drömjobb? Jag vet inte riktigt, mkt förvirrad tjej här.
24. Vad har du haft för husdjur? Hahahaha! Ska försöka minnas alla. Fem hundar, oj, 14 katter, tre undulater, en rosenhuvad dvärgpapegoja, tre kaniner, möss (tänker inte räkna dem då min syster och hennes kompis gav mig en hona och en hane plus en kull när jag var liten), fyra råttor, en häst, en get, salamandrar, sen hade vi kor och höns på gården men de är väl inga husdjur direkt, förutom en svart dvärghöna som jag räddade iof :) Har säkerligen glömt någon men kan slänga in ett par bilder på en del av djuren någon dag :)
25. Vad arbetar du med idag? Jag habiliterare/arbetslös snart/sökt till komvux.
26. Kan du åka slalom? Nej men gå slalom?
27. Vad har du för utbildning? Jag har gått barn och fritid och ska plugga upp mina missar där.
28. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Den var svår
29. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? Magen?
30. Vem vill du ska svara på dessa frågor? Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0