Tjabba!

Idag gick jag upp innan Patrik gick! Ibland går det! 
Nu på morgonen har jag fått i mig frukost och suger nu i mig mitt kaffe! :D
Sökt till komvux! Äntligen!
 
Nu är det bara två ämnen som gick att söka, men det är väl ganska bra att inte ta allt på en gång, hoppas jag kommer med bara! Har sökt till Samhällskunskap och Matematik, till hösten ska jag läsa lite Barn och fritidsämnen som jag inte blev godkänd i när jag gick på gymnasiet :)
 
Var hos en studievägledare förra veckan, riktigt bra var hon och jag fick all hjälp jag behövde och lite till.
Nu när jag sökte så ska man skicka in sin abetyg, men hon hade lagt in dem några dagar efter att jag vart där.
Tur som sjutton var det för sånt brukar jag annars glömma. Hiihuu.
 
Jag ska snart kliva ur min one-peace och klä på mig ordentliga kläder för att sen ta mig till arbetsförmedlingen för att gå på ett seminarium om "att skriva cv" typ. Askul? Näe, gissar inte det.
 
See u later. Byebye. :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0