Guten tag!

Uppe med tuppen! Eller ja, några timmar senare :P Jag har i alla fall ätit frukost,
diskat och förberett middagen. Jobbar kväll så det gäller att laga middag tidigt :)
 
 
Karln ligger och sover så gott och jag vill bara lägga mig och mysa med honom,
men då väcker jag honom och det vill jag ju inte. Han gick upp typ när jag somnade då han blev pigg igen så jag vet inte alls när han somnade så det är nog bäst att han får sin sömn :)
 
Dags att steka kotletter, koka potatis och göra en god sås så vi båda har middag idag :)
 
Blaah, jag slutar kl 22 idag och gillar det icke alls, är ledig till på måndag sen så det är lugnt. Ska väl ta och ringa doktorn i morgon så vi kan ta tag i mitt mående.. Näää, matlagning nu, hejheej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0