Man måste bara älska sjukvården

Ringde Vårdcentralen för att boka tid för utredning av mitt illamående.
Fick en tid den 25e januari.
Berättade att jag haft ångestatack under en natt som fortsatte följande dag.
Berättade även att jag har haft spänningshuvudvärk sen dess och frågade om jag kan komma till Drop in hos dem för huvudvärken, (inget hjälper mot den, INGET!) hon verkar inte lyssna alls och säger sen att nej det är bättre att vänta till den 25e med det.
 
Tack så jävla mycket. Läste lite om spänningshuvudvärk och det finns receptbelagd medicin som kan hjälpa just mot detta.
 
Jag behöver ju hjälp, jag orkar inte ha det såhär :( Orkeslös och fixar ingenting.
 
Igår var vi på hockey, jag ville trots huvudvärken. Det blev dock värre och när vi gick hem dunkade det i huvudet av varje steg jag tog. Det är så jävla obehagligt och jag vill bara bli av med det.
Sen att man "springer" runt och har lite smått ångest all the time är ingen hit heller.
 
Känns som att man kan börja lipa precis när som helst,
av absolut INGENTIG!
Eftersom jag har jävliga sömnproblem kommer alla otrevliga tankar gärna på natten med, när man är "ensam".
 
Nu ska jag dra på musik och låta det döööööna. Eller nåt.
Hejsvejs..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0