När inget händer.

Jag är sån att om jag har något som MÅSTE göras kan jag råka skita i det, speciellt om det är mer än en sak.
Det kommer någon spärr till mig som gör att jag inte kan ta tag i det.
Varför vet jag inte, när det är så gött när det är färdigt.
 
Sen blir jag sån att jag tar tag i allt på en gång,
vilket jag har gjort idag :)
Jag har idag ringt CSN och rådfrågat dem och sen skickat en ansökan,
jag har ringt bostadsbolaget och rådfrågat och sen skrivit ut en annan ansökan som ska skrivas på och skickas iväg.
Jag har även diskat och tjötat mer i telefon höhö. Det hör till när man är ledig ;)
Och kaffet såklart!
 
Sen finns det folk som pratar och pratar men inget händer alls.
 
Jag är även sån att om något händer någon annan ser jag till att det inte ska hända mig.
Min väns katt blev skadad och de hade ingen försäkring :( Nu gick det bra ändå som tur var.
Det första jag gjorde var att se till så att Shiwa blev min och tecknade försäkring på henne.
Ifall att något skulle hända.
 
 
Bambambam.
 
Nu ska jag sortera tvätten då jag börjar tvätta kl 13 :)
 
Massa pladder om det mesta vareja :P Tjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0