Aj :'(

Mensvärk måste vara det värsta man kan råka ut för. Och så kommer fanskapet en gång i månaden.
I morgon ska jag egentligen på återbesök hos en läkare men måste avboka den. Arg.
Helveteskropp säger jag bara, kunde väl väntat två dagar till eller så..

Nu är det så att för tillfället får jag sån värk att tårarna rinner, jag måste lösa det.
Det går inte att ha det så, tog värktablett för två timmar sen, nu sitter jag här med händer som skakar av smärta.

Kul va? Näe.


Skulle bra gärna vilja lägga mig i sängen men vad fan, klockan är 14 !
Får lösa värken och sen hämta min julgran och pynta, och så ska jag slänga in julskinkan i ugnen och ha mys :)

Igår fick jag träffa världens goaste, flera stycken faktiskt men en är helt klart viktigast !

Min älskade lillebror <3


Hade för övrigt en toppenkväll igår med den bästa! :)

Kommentarer
Postat av: JessiCa

Usch, lider med dig! :/ Hade också problem med mensvärk ett tag, vet hur jobbigt det är! Fast äntligen slipper man det problemet i iallafall 4 månader till! :) Men vad går du på? Haha vilken idiotisk fråga, men alltså preventivmedel? Finns ju en del som förhindrar värken bättre än andra. Hade jag varit du så hade jag nog lagt mig i ett varmt bad, det brukar kunna hjälpa mot både rygg, mag & mensvärk.

2011-12-18 @ 18:13:34
URL: http://stroonger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0