Rubrik?

Jag är ju en grymt flitig bloggerska ;)

Sitter för tillfället och käkar middag/kvällsmat.
Jag gjorde egen vitlökssås för första gången i mitt liv och det blev grymt gott!
Till den har jag räkor, paprika och avokado. Inte fel alls!

Igår fick jag hit en ny tv och en ny tvbänk!
Fan vad gött det var att kunna skicka min mamma till Ikea och Mediamarkt xD
Jag är så grymt nöjd med hur mitt vardagsrum ser ut nu måste jag säga.
Någon gång ska jag byta ut soffan med, funderar på att måla mitt vardagsbord vitt men det är nästan synd på ett så fint bord alltså. Fick ju det av farmor och hennes karl. Det är fint. Kanske får rådgöra med henne först.

Jag ska visa er bild men har ingen på datorn, som vanligt. Gaah!

Lägenheten är för övrigt full av skit nu. Rättare sagt full med allt som var i min stora tvhylla.
Massor av grejor kommer få hamna i källaren. Tvhyllan och tvn skänker jag bort, om någon har behov av dem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0