Jojo

Alltså, jag trivs så bra på jobbet! Det är ju bara toppen! Idag har vi typ klätt om möbler och sånt skoj! Sälvklart har vi skött om våra brukare också men det är ju det, jag får göra allt jag tycker om. Jag bakar, lagar mat, pysslar, promenerar, äter, dricker kaffe :P Sen finns det ju det tråkiga med jobbet med, som med alla jobb.. Men just nu kommer jag inte på något som är speciellt tråkigt :)


I morgon blir det väl lite mer "hemmapyssel". Det får nog bli att baka lite med för i helgen har vi kalas på jobbet och det är ju alltid treligt :) Har jag förresten nämnt att jag jobbar på julafton? Bäst är väl att jag inte har någon som helst ångest över det utan tycker att det ska bli görkul :D


Jag måste dock komma ihåg att äta för idag mådde jag inge bra. Mot slutet blev jag helt skakig, fick huvudvärk och blev illamående. Huvudvärken har inte släppt helt än men annars mår jag bra nu igen :) Skönt!



Jag får ett sånt där görtrevligt besök i morgon! Ikväll ska jag börja med middagen tänkte jag så får sätta igång snart. Får väl se hur det blir.

Det är minsann inte ofta man får sånt finbesök :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0