BloggLISTA

1. Hur gammal är du om fem år? 29 år, shit!
2. Vem var den sista du träffade? Patrik, som sitter i samma rum som mig, och har dessutom träffat Madde idag, och hennes son, hennes styvmamma och syster :p 
3. Hur lång är du? 160cm typish
4. Vilken var den senaste film du sett? Finding neverland
5. Vem ringde du senast? Elin
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ”Hej! Nej tyvärr, ska på julbord på lördag :)" Jobbet.
7. Var är dagens planer? Se på tvn eller nåt, karl har spelkväll :)
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Ringa är mer rakt på sak, det behövs ibland. Men sms är nog bäst i de flesta fall.
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Skilda
10. När såg du senast din mamma? Två månader sen typ. 
11. Vilken ögonfärg har du? Blåa
12. När vaknade du idag? 6.30 
13. Har du någon gång hittat en katt? Ja, jag har ju två ;) 
14. Vilken är din favoritplats? Sängen? Den är ju ny :P
15. Vilken plats föredrar du minst? Hmm.. med rätt sällskap blir alla ställen roliga
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Hur sjutton ska jag veta det?
17. Vad skrämde dig som barn? Alkisar då min syster skrämde mig med dem, och kungen.
18. Vem fick dig att skratta senast? Patrik!
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Ja
20. Har du stationär eller bärbar dator? Bärbar & stationär
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Utan
22. Hur många kuddar har du i sängen? MÅNGA
23. Hur många landskap har du bott i? Ett
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Ja....
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Ulltofflor?
26. Är du social? Ja, det tycker jag :D 
27. Vilken är din favoritglass? Ben and Jerry, cookie doogh
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Spara, slösa, skänka.
29. Tycker du om Kinamat? Njaa.. 
30. Tycker du om kaffe? Ja!!
31. Vad dricker du till frukost? Oboy eller Te, eller juice eller Kaffe ;)
32. Sover du på någon särskild sida? Vänster sida om sängen :P Annars helst på någon av sidorna, aldrig rygg eller mage.. 
33. Kan du spela poker? Nej
34. Tycker du om att mysa? Ja.
35. Är du en beroendemänniska? Mjo 
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Nein
37. Vill du ha barn? Ja, gärna snart typ. Inte riktigt än men om ett tag ;P
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska 
39. Har du någonsin åkt ambulans? Nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Både och tack :)
41. Vad spenderar du helst pengar på? Kläder, men blir mest katterna :P
42. Äger du dyra smycken? Möjligt
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? Vatten
45. Vem är den roligaste människan du känner? Patrik
46. Välj ett ärr på din kropp? Ett är på mitt finger som jag inte har en aning var det kommer från, det har alltid funnits där, höger ringfinger.
47. Vad har du för ringsignal? Ljudlös.
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? Mamma kanske har. De passar inte mig nu ändå
49. Flirtar du mycket? Bara med Patrik <3
50. Vart togs din profilbild för din blogg? I mitt badrum kanske?
51. Kan du byta olja på bilen? Yes
52. Har du fått fortkörningsböter? Nej 
53. Vilken var den senaste bok du läste? Äntligen icke-rökare
54. Läser du dagstidningen? Nej! Skummar igenom metro påväg till jobbet ibland, men det är sällan. Är trött på all negativitet.
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
56. Dansar du i bilen? Det är väl änna svårt? Man sitter förhoppningsvis ner :D 
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? Nej?
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Minns inte, säkert något recept.
59. När var du i kyrkan senast? 1 September, DOP!

 
Woopwoop.
 

Kommentarer
Postat av: JessiCa

HAHAHA!!!
"56. Dansar du i bilen? Det är väl änna svårt? Man sitter förhoppningsvis ner :D" - JAG DÖÖÖÖR!!!
Garvar ihjäl mig av det där svaret hahaha!

5 minuter senare - *skrattar än*

Jag må ha sämsta humorn i hela världen, men får seriöst bilden framför mig när någon försöker och du sitter bredvid och säger "SITT NER!!!"

Kul med sånahär listor ju :) Ska med göra en :)

Svar: Hahaha! Men tänk hur farligt det vore om man skulle försöka stå och dansa samtidigt som man kör :O Kul att jag får dig att skratta :D HAha! Ska se om jag hittar någon mer lista :)
Therese

2012-12-13 @ 23:07:47
URL: http://stroonger.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0