Förkyld jävel.

Igår när jag kom hem från jobbet kände jag mig kass satan. Gubben min undrade till och med innan om jag verkligen skulle åka och jobba men det gjorde jag och det gick bra, hade ipren, nässpray och halstabletter med mig :P
 
Hur som helst sa jag att jag för en gång skull inte ska ställa väckarklockan i alla fall, den står alltid på halv 10 då jag inte vill sova bort hela dagen även om jag är ledig. Jag vaknade istället kl 8! Av att grannarna borrade i rummet intill mitt sovrum. Tack för den. Känner mig ganska okej idag ändå :) 
 
Blablablablabla känner jag just nu.Skulle behöva diska och så men får inte haha. Gubben tyckte att jag ska skita i allt idag, jag har jättesvårt för det, och vi har massa disk då jag har jobbat helg. Pust. Får väl se hur jag gör. 
Ska laga middag och jag HATAR när det inte är rena ytor och diskfritt när jag ska laga mat. 
På tal om matlagning ska jag göra kåldolmar idag för första gången, det ska bli intressant. Någon som gjort det innan?
 
 
Bild från förra vintern :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0