Vår konversation

Okej, det är slutet av konversationen för jag klickade bort allt innan,
och jag sparar inte mina konversationer på datorn.
Fan vad arg jag blev till slut, detta har pågått i ca en timme så ni kan ju tänka er hur mycket som sagts innan :p 
Anledningen till att jag blev så frustrerad är att han frågade samma sak gång på gång trots att jag hade förklarat varför.

Therese säger:

kul att du märkte det nu förresten, sån stenkoll kan du inte ha eftersom det är flera månader sen jag rensade fb sist

Dennis säger:

ja fast de är nu jag upptäckte det

o så många vänner har jag inte på fb

du är oavsett dum som håller på..

inte dum men cp

Therese säger:

du sa själv att du har STENKOLL

Dennis säger:

de har jag..

ganska så iaf

tillräckligt mkt för å märka att du är borta

säg nån annan som har den kollen med 200 vänner?

lite så att du är speciellt

fast de skiter du väl i

ditt CPPPPP

Therese säger:

du bryr dig för mycket. UT och umgås med folk istället

Dennis säger:

tsss

hahaha

Therese säger:

jag skiter i vad folk tycker om att jag tar bort dem på fb

Dennis säger:

jag med

men jag undrar varför när jag inte gjort dig nåt

men visst

kör på

Therese säger:

en annan påpekade det nu med, men jag förklarade, och HAN FÖRSTOD

Dennis säger:

han kan ta sig i röven

x 500

Therese säger:

men ditt jävla AS FÖR ATT JAG HAR FÖR MÅNGA OCH JAG VILL BARA HA FOLK JAG KÄNNER.

vad är det du inte fattar?!!=!?

Dennis säger:

har svårt å fatta att du är retarded , men jag jobbar på det...

Therese säger:

VI PRATAR INTE PÅ FACEBOOK. VI PRATAR HÄR.

VARFÖR I HELVETE SKA JAG DÅ HA DIG PÅ FACEBOOK ?

Dennis säger:

varför inte?

en princip som sagt

cp

Therese säger:

DU ÄR JU FAN DUM I HUVUDET

Dennis säger:

cccccpppppp

du med

typ 20 iq under mig så

ja

Therese säger:

jag har inte folk jag inte har träffat/inte känner på facebook. får du in det eller?

Dennis  säger:

jo jag får in att du är sådär måttligt efterbliven, inte överdrivet , men om man anstränger sig så hamnar du iaf på listan

ska ta o röra mig utåt nu

men faktum kvarstår , du är bra jävla dum i huvet

alla dar i veckan.

Therese  säger:

jag måste bara lägga denna konversationen i min blogg

Dennis säger:

kör på

adda att snubben som skriver är cp

osv osv osv

ska iaf dra så vi lär höras om 30 min om du inte är borta

fuck you så länge.


Kommentarer
Postat av: JessiCa

HAHAHAHAHA!!! Alltså, vart är mänskligheten påväg!? Dog lite av skratt några gånger av den så fruktansvärt mogna 12åringen. Har han hört talas om umgänge? Eller kretsar hans liv bara kring facebook? Fyfan, hade jag varit du så hade jag nog totalt exploderat, åkt hem till hans bostad och ordagrant släpat ut honom ur sitt hem för att bevisa vad verkligheten är, för den finns då fan inte i en skärm iallafall. Vissa människor borde inte få äga facebook. Eller inte en dator ö.h.t!

2012-05-03 @ 14:35:12
URL: http://stroonger.blogg.se/
Postat av: JessiCa

HAHAHAHAHA!!! Jag dööööör!

Jävla retard! Hahaha!

Nädu, om man kanske skulle ta och överlåta sitt liv till facebook också så kanske vi båda kan få förståelse för honom, för FB verkar ju höja IQ hos de flesta :O Behöver man ens IQ när man lever bortom verkligheten?

2012-05-03 @ 15:05:28
URL: http://stroonger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0